Välkommen till FOC Farsta P08

Jullov i Farsta
Idag, 11:49
Julklappsdagar på Intersport 11-15 december
11 dec
Laginventering inför 2020
2 nov
FOC Farsta är en förening som bygger på ideellt arbete, dvs föräldrar/anhöriga som ställer upp som tränare/lagledare/kassör m.m. Tillsammans jobbar vi för att skapa en meningsfull och utvecklande fritid för våra barn. Är du som förälder, anhörig m.m. intresserad av att delta aktivt i laget finns det flera funktioner och ett ständigt behov av nya engagerade medlemmar. Anmäl ditt intresse så berättar vi gärna mer om vad det innebär att t.ex. vara tränare, lagledare m.m.
Vi tar för närvarande inte in nya medlemmar under vintern
för vi saknar både tränare och lagledare.
Men känner du att du kan ställa upp som tränare eller lagledare
tveka inte att höra av er.
Varmt välkomna till FOC Farsta P08!
25 apr 2018 0 kommentarer
Nu närmar det sig vår kioskdag, vi ansvarar för kiosken den 27 Maj, hela dagen.
Nu finns det ett schema att skriva upp sig på, först till kvarn gäller som vanligt.
Deadline blir den 10 Maj, sen kommer ni att få en plats tilldelad och då kommer vi att kolla på vilka som stod senast, så att tider fördelas på alla föräldrar.
klicka här för att skriva upp dig
Hälsningar Lagledningen
20 mar 2017 1 kommentar
Nu börjar det dra ihop sig till vår egen Farsta Cup, kallelse har redan gått ut,med DEADLINE för anmälan 10/5, och här kommer lite mer info om vad man kan hjälpa till med inför och under cupen.
De uppgifter som finns är framför allt bakning som lämnas till fiket samma dag som cupen, och / eller att stå i fiket.
En uppgift som kan verka obekant är den som kallas "sekretariat", hellt enkelt att sköta logistiken runt matcherna och ni är även där fler som delar den uppgiften. (Vill ni veta vad den innebär mer i detalj så maila mig; petra.lundgren@hm.com)
Klicka på denna länk nedan för att komma till en gemensam excellista där man fyller i sitt namn på den uppgift man kan tänka sig att göra.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1cAEzjgjBtmFmP-0T7X96xQ8O_0kLUdaoBQW2zs8biFc/edit#gid=7948916
SAMMA DEADLINE gäller för att själv välja vad man vill hjälpa till med under Cupdagen, dvs 10/5, ni som inte tagit en uppgift innan dess kommer att få en tilldelad, och då meddelar vi er via mail/ sms den 6/5.
ALLA som anmält sitt barn kommer att få en uppgift. Vill man byta tid så får man höra av sig till den man vill byta med.
Hälsningar Lagledningen
2 mar 2017 11 kommentarer
Nu börjar det dra ihop sig till vår egen Farsta Cup, kallelse kommer att gå ut nästa vecka.
Denna gången är det på en söndag och vi har cupen tillsammans med 09:orna.
Denna kallelse kommer för att vi ska veta hur många lag vi själva kan ställa upp med i cupen. Viktigt att ni bara tackar ja om ni verkligen vet att ni kan vara med.
Tänk på att om du tackar ja för ditt barn så tackar du som förälder även ja till att ställa upp under cupen.
Så fort vi vet hur många som är med så kommer vi att gå ut med ett schema för dagen med de olika uppgifter som man får hjälpa till med, och denna gången kommer vi att tillsätta dem själva, och ni som vill byta får göra det sinsemellan, detta för att det ska bli en rättvis fördelning och för att förra gången var det flera som uteblev från sina uppgifter.
Om ni av någon anledning inte kan ställa upp under cupdagen men ändå vill att ert barn ska få vara med och spela så hör av er innan deadline till någon av lagledarna så löser vi detta.
Med vänlig hälsning,
Lagledningen
11 okt 2016 0 kommentarer
Nu börjar det dra ihop sig till vår egen Farsta Cup, kallelse har redan gått ut, och här kommer lite mer info om vad man kan hjälpa till med inför och under cupen.
De uppgifter som finns är framför allt bakning som lämnas till fiket samma dag som cupen, och / eller att stå i fiket.
En uppgift som kan verka obekant är den som kallas "sekretariat", hellt enkelt att sköta logistiken runt matcherna och ni är även där fler som delar den uppgiften. (Vill ni veta vad den innebär mer i detalj så maila mig; petra.lundgren@hm.com)
Kopiera denna länk nedan för att komma till en gemensam excellista där man fyller i sitt namn på den uppgift man kan tänka sig att göra.
Innan fredag kväll hoppas vi att alla uppgifter är ifyllda, i annat fall kommer vi att dela ut de återstående uppgifterna så att vi alla hjälps åt.
Hälsningar Lagledningen
sön 12/1
18:00-19:00 |
Inomhusträning
Hökarängsskolans gympasal |
sön 19/1
18:00-19:00 |
Inomhusträning
Hökarängsskolans gympasal |
sön 26/1
18:00-19:00 |
Inomhusträning
Hökarängsskolans gympasal |
sön 2/2
18:00-19:00 |
Inomhusträning
Hökarängsskolans gympasal |
sön 9/2
18:00-19:00 |
Inomhusträning
Hökarängsskolans gympasal |
sön 16/2
18:00-19:00 |
Inomhusträning
Hökarängsskolans gympasal |
sön 23/2
18:00-19:00 |
Inomhusträning
Hökarängsskolans gympasal |
sön 8/3
18:00-19:00 |
Inomhusträning
Hökarängsskolans gympasal |
sön 15/3
18:00-19:00 |
Inomhusträning
Hökarängsskolans gympasal |
sön 22/3
18:00-19:00 |
Inomhusträning
Hökarängsskolans gympasal |